Blog

5 doplňků, které vám nesmí chybět v kanceláři

V práci trávíme více než třetinu našeho života, polovinu tohoto času ale probdíme a „proprokrastinujeme“. Jedním z hlavních faktorů ovlivňujících naši produktivitu a tvůrčí schopnosti je prostředí, ve kterém pracujeme. Ať už si právě zařizujete novou kancelář nebo pracujete v korporátu, ve kterém vám bylo přiděleno unifikované pracovní místo, máme pro vás 5 tipů, díky kterým budete odškrtávat jede...

Pravidla Feng Shui pro vaši kancelář

Feng shui je učení pocházející z Číny, které se zabývá harmonií lidského života. Cílem Feng Shui je zařídit interiér nebo exteriér tak, aby energie prostorem proudila. Vybrali jsem pro vás pravidla, která lze aplikovat na kancelář nebo domácí pracovnu. Ptáte se, proč právě tato místnost? Trávíme v ní, hned po ložnici, nejvíce času svého života a aplikací pár postupů, podle Feng shui, můžete výrazn...

5 věcí, které mají úspěšní lidé na stole

Ať už jste stážista nebo generální ředitel, většina vašeho pracovního života se odehrává u stolu. A právě vzhled pracovního místa má významný vliv na nadšení pro práci a výkonnost. Podívali jsme se na stoly nejúspěšnějších lidí a zjistili, co jim pomáhá dosahovat těch nejlepších výsledků. 1. SYSTÉMZnáte ty chvíle, kdy musíte dokončit úkol, do kterého se vám nechce, a tak začnete dělat cokoli jiné...