Reklamace a vrácení zboží

Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá, proto reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. 

Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží

Nabízíme prodlouženou lhůtu vrácení zboží. Místo klasických 14 dní je u nás 30 dní. 

Pokud se zboží rozhodnete vrátit: 

  • zabalte jej tak, aby při přepravě nedošlo k poškození
  • přiložte kopii faktury a náš formulář pro vrácení zboží, který byl součástí vaší zásilky
  • zásilku zašlete na adresu: BeUnique.cz, Husova 74/1, 251 01 Říčany

Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!

Jak postupovat při reklamaci 

Pro všechny výrobky zakoupené v e-shopu BeUnique.cz platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.

Pokud musíte zboží reklamovat:

  • přiložte kopii faktury a náš reklamační formulář, který byl součástí vaší zásilky
  • reklamované zboží zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu: BeUnique.cz, Husova 74/1, 251 01 Říčany
  • reklamace jsou zpracovávány do 30 dní od data přijetí reklamovaného zboží 
  • v případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku
  • reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání.

Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!

Pokud potřebujete poradit či pomoci volejte na tel. +420 604 723 029 nebo pište beunique@beunique.cz